Searching...
Monday, August 19, 2013

Puteri Caroline – Melawan Arus Cintamu


Intro: F A# F A# F Am G A G
Dm Am
Sebegini hatiku rasa
A# F
Mengapa harus begini
Dm Am
Kau disana aku disini
A# D#
Ku tak bisa lihat semua
A# C
Cara cinta ini
F Em Dm
Maka katakan padaku
C A# Gm
Apakah kita harus bersama
A G F E
Tuk meneruskan perjalanan
Dm Gm
Asmara engkau dan aku
C F
Bagai sudah tidak jalan pemisah
A# Am
Seperti tiada erti semua
Gm F C
Kerna ku tak daya melawan arus
Dm Gm
Asmara engkau dan aku
C F
Dibuai gelora dan tak menentu
A# Am
Seperti tiada erti semua
Gm F C
Kerna ku tak daya melawan arus
Dm C F
Arus ini, arus ini
A# C
Cara cinta ini
F Em Dm
Maka katakan padaku
C A# Gm
Apakah kita harus bersama
A G F E
Tuk meneruskan perjalanan
Dm Gm
Asmara engkau dan aku
C F
Dibuai gelora dan tak menentu
A# Am
Seperti tiada erti semua
Gm F C
Kerna ku tak daya melawan arus
Dm Gm
Asmara engkau dan aku
C F
Dibuai gelora dan tak menentu
A# Am
Seperti tiada erti semua
Gm F C
Kerna ku tak daya melawan arus cinta
Bb
Melawan cintamu
C
Melawan cintamu
MP3 :

Video :

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!